Sunday, 20 January 2013

Nail Art Sunday: Toxic Triangles

Hello,
I've written 399 posts already, woohoo, that's a weird feeling! I'm back with nail art on Sunday, as usual. I know, I know, it's another geometrical nail art on my blog, but I simply cannot help it. I love flowers, cute animals etc obviously, but such bold, contrastive nails are my favourite, at least at the moment. This one was really easy to do, the only tip I can give you is about painting neon triangles. What I did was painting them first in white, then layering with neon nail polish, so that neon shade stands out even more - using it over black would make no sense, unless neon had very good coverage. You could probably make it the other way round, panting neon base and then adding black, except for triangle shape, but I think it's more difficult (there's no room for corrections really, if something goes wrong you rather need to start over, in method 1 you can correct white triangles with black polish if they're not even enough). Hope you like it and stay tuned.


Aaa, napisałam już 399 postów, dziwne to uczucie! Jak zwykle wracam ze wzorkiem w niedzielę. I wiem, wiem, znowu jakiś geometryczny wzorek...no ale nie umiem już nic na to poradzić. Lubię kwiaty, fajne zwierzaki itp, ale najbardziej podobają mi się takie graficzne, kontrastujące paznokcie, przynajmniej w tym momencie. Ten wzorek robi się łatwo, jedyne co mogę doradzić to sposób malowania neonowych trójkątów. Zrobiłam to tak, że najpierw namalowałam je białą farbką i dopiero na nią nałożyłam neonowy lakier, dzięki temu jeszcze bardziej "świeci". Malowanie od razu na czarnym raczej nie ma wiele sensu, no chyba, że neonowy lakier ma bardzo dobre krycie. Można zrobić to też w inny sposób, czyli namalować bazę neonowym kolorem i potem nałożyć czarną, pomijając kształt trójkąta. Wydaję mi się jednak, że ta metoda jest trudniejsza (nie ma w sumie przy niej miejsca na poprawki, jak coś nam nie wyjdzie to musimy zaczynać od nowa, przy pierwszym sposobie te białe trójkąty, gdy nie wyjdą idealnie równo można skorygować czarnym lakierem). Mam nadzieję, że Wam się podobają, no i do usłyszenia. ;)




they really glow :D naprawdę świecą :D



17 comments:

  1. wygląda świetnie! i ty to robiłaś bez taśmy? tak od ręki? jak tak to wyszło ci naprawdę równo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogę dać to zdobienie do Zdobień tygodnia na polskich-lakieromaniaczkach?

      Delete
    2. Jasne, będzie mi miło. ;)


      Jeden jest nieco krzywy, ale tak, robiłam bez taśmy i właśnie nawet spoko wyszło - widać jakiś przebłysk miałam, może to był jakiś okres dłuższej abstynencji. :d

      Delete
    3. no to już tworzę posta :)

      Nie no to gratuluję :D ja wczoraj bawiłam się w trójkąt na końcówkach własnie z taśmy i strasznie mi wyszły- lakier pod taśmę się podostawał i lekko rozmazał... musiałam kilka paznokci poprawiać od nowa.

      Delete
  2. Świetny wzorek i śliczne paznokcie! Moje obecnie paznokcie i skórki są w opłakanym stanie :( jak co zimę niestety. Ile bym nie dbała to wyglądają strasznie. Zazdroszczę ;)

    ReplyDelete
  3. Ciekawy pomysł i ładne wykonanie:D

    ReplyDelete
  4. te trójkąty to chyba przez twoje prawko :P

    ReplyDelete
  5. te kolory z Halloween mi sie kojarza:)

    ReplyDelete
  6. super :) trójkąciki dają po oczach! i dobrze!

    ReplyDelete
  7. Ostatnie zdjęcie oddaje całą magię :D <3

    ReplyDelete
  8. cudne są, Ty to masz talent ;D
    ja to nawet z taśmą nie umiem sobie poradzić ;D

    ReplyDelete
  9. Przykro mi to pisać, ale kciuk a raczej kształt paznokcia bardzo się rzuca w oczy w stosunku do pozostałaych czterech paznokci. Powinny byc mniej więcej w tym samym kształcie, a nie tak drastycznie różne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie nie jest przykro (mam oczy, a nawet mózg, więc jestem świadoma sytuacji). Pewnie powinny być takie,a nie inne, ale nie podoba mi się kciuk w kwdracie i nie będę takich nosić.

      Delete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...