Sunday, 18 November 2012

Nail Art Sunday: Three-eyed monsters

I have no idea what this nail art represents as I didn't have anything particular in mind. I am a fan of simple but edgy geometric nail designs and this is just another variation of it. It's very easy to do on both hands - all you need is a black nail polish, opaque blue nail polish/or acrylic paint and pink polish for dots.I really appreciate such easy and quick nail arts.  I think I'm going to make a tutorial for you but maybe  in different colours.  I have a couple of nail art ideas and tutorials up my sleeve, but I'll post it as soon as possible. Stay tuned ladies. :)


Nie mam pojęcia co ten wzorek przedstawia, nie miałam raczej nic konkretnego na myśli. Lubię jednak takie proste ale kontrastowe geometryczne wzorki na paznokciach, no i to jest po prostu kolejna wariacja. Jak większość moich wzorków jest prosty do wykonania na obydwu dłoniach - potrzebny jest tylko czarny lakier, dobrze kryjący błękity lakier/lub akrylowa farba i różowy lakier do zrobienia kropek. Nie wiem jak Wy ale ja coraz bardziej doceniam takie proste i szybko wzorki. Chyba zrobię podobny tutorial, tylko w innych kolorach. Mam już sporo wzorków i stepów w zanadrzu, ale ten postaram się umieścić jak najszybciej. Zostańcie z Wielorybem. ;)



9 comments:

  1. I like this; something abstract and unexpected :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Eee nie ma się chyba czego bać. :)

      Delete
  3. mam wrażenie, że paznokcie na mnie patrzą :D

    ReplyDelete
  4. oooo te dałaś, fajne są :D

    ReplyDelete
  5. przyjaźnie wyglądają! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...