Saturday, 20 October 2012

Halloween Nail Art Wheel!

Hello ladies,
I'm a bit busy today so it's going to be a short post which includes Halloween inspired nail art wheel with classics such as skulls, black cats, spooky trees, pumpkins, ghosts etc. Even though Halloween isn't celebrated in my country I really like this tradition and its visual side (my associations are quite endless). It takes a lot of time to come up with such a wheel though, so probably I'll make another one around Christmas time. Hope you enjoy. You can see my last year Halloween designs here.
I'm off to take London haul photos, but I'm still not sure whether to post it or not, I'm not a big fan of such posts (I've got nothing against them that is, I just don't feel comfortable) ...but at least you would have a chance to tell me what to swatch/review next! :)

                                                                         *  *  *

Halo halo
Jestem dziś trochę zalatana, więc to będzie krótka notka z wzornikiem inspirowanym Halloween i typowymi elementami takimi jak czaszki, czarne koty, straszne drzewa, dynie, duchy itd. Mimo, że nie świętujemy u nas Halloween (i wcale mi to nie przeszkadza), to i tak lubię tą tradycję i całą stylistykę z nią związaną. Mam niekończońce się pomysły, jednak przygotowanie takiego wzornika nieco zajmuje i kolejny pojawi się pewnie dopiero koło świąt. Mam nadzieję, że Wam się niektóre wzory spodobają, a zeszłoroczne możecie zobaczyć tutaj.
Ja już się zbieram robić zdjęcia moich londyńskich łupów choć nadal nie mam przekonania czy pisać haulową notkę czy nie, bo nie przepadam za nimi (to znaczy, nie mam nic przeciwko takim postom, ale sama nie przepadam takich robić - chociaż zdjęcia i tak zawsze robię, łatwiej mi się we wszystkim połapać i zaplanować blogowanie:> )...no ale może się pojawi, przynajmniej powiecie mi co chciałybyście w przyszłości zobaczyć. :)



11 comments:

  1. jaa dynie na białym, ale czad :D

    no i wiedźm, wygląda jak Veigar z League Of Legends <3 (co przypomina mi, że muszę zainstalować na nowym kompie) ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też bym chciała jakąś grę, ale mój laptop chyba tego nie przeżyje...

      Delete
  2. Nie powstrzymuj się, tylko "dajesz" tego haulowego posta :D
    A wzorki fajne, ale nie moje klimaty. Zazdroszczę ci tej wyobraźni nieograniczonej :)

    ReplyDelete
  3. Świetne wzory, a dyńki są śliczne :)
    Chętnie zobaczę zakupy. Lubię czytać tego rodzaju posty.

    ReplyDelete
  4. Dynie i pomarańczowe trójkąty są super :)

    ReplyDelete
  5. Super wzorki! Na pewno coś odgapię na moje paznokcie :P
    A notkę z zakupami zrób koniecznie, lubię oglądać takie wpisy :)

    ReplyDelete
  6. To pewnie zrobię na dniach ten post z nowościami.Dzięki za odzew. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...