Wednesday, 1 February 2012

Valentine's Day Nail Art Wheel

Hello!
I'm happy it's February at last! I don't know why but I never liked January. Anyway, Feb reminds me of St.Valentine's Day...and to be honest, I don't even like this day!  But I decided I shouldn't be sooo serious and I came up Valentines theme nail art wheel... I actually like frogs, princes, lace, hearts as a theme, so why I not? Hope you'll enjoy and maybe even recreate. :)


                                                                   *  *  *
Cieszę się, że wreszcie mamy luty. Nie mam pojęcia dlaczego ale od dawna nie lubię stycznia...W każdym razie, luty kojarzy mi sie z Walentynkami...których zresztą nie cierpię! ;) Ale zdecydowałam, że nie ma co podchodzić do tego tak śmiertelnie poważnie i zrobiłam cały walentynkowy wzornik...w sumie lubię żaby, koronkę, motyw księcia czy serc...więc w sumie dlaczego by nie? Mam nadzieję, że chociaż niektóre Wam się spodobają, a może nawet spróbujecie jakiś odtworzyć. :)








And this video bit perfectly sums up what I think about Valentine's Day, ha!
A ten filmik idealnie podsumowuje moje podejście do Walentynek. ;)




25 comments:

  1. Mój kumpel twierdzi, że śmieję się jak Sheldon...

    ReplyDelete
  2. tez mam takie podejscie, ale ciesze sie ze juz luty, w końcu do wiosny coraz blizej... :) a wzorki sa przecudowne i bardzo oryginalne

    ReplyDelete
  3. świetne wzorki =) najbardziej podobają mi się te kolorowe serduszka na czarnym, czarne serce na beżu, ta taka koroneczka jakby (też na beżu) i biale zawijasy na czerwieni :)

    ReplyDelete
  4. te serduszka na różowym tle świetne!

    ReplyDelete
  5. boskie!!! uwielbiam Twój styl, zarówno jeśli chodzi o rysunki i nail art, masz fantastyczne pomysły :)

    ReplyDelete
  6. Też nie lubię walentynek :>
    A wzorki to dzieła sztuki - jesteś moją Wzorkową Mistrzynią ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, to chyba trochę na wyrost...ale bardzo miło mi to słyszeć. Daje pozytywnego kopa. :d

      Delete
  7. Jak dla mnie te serduszka są rewelacyjne!!! :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo podoba mi się czarne serduszko na beżowym tle :)

    ReplyDelete
  9. Hi Rose, I love your Big-Heart designs most of all. Rest are so pretty as well!

    ReplyDelete
  10. omg i loveee the valentine wheel!! i wish i was able to do this on myself :(

    ReplyDelete
  11. Mam pytanie :) czy można wykorzystać jeden z Twoich pomysłów? Bardzo mi się jeden podoba i chciałam spróbować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie, zresztą nawet pisałam w notce. Będzie mi bardzo miło. ;) Daj znać jak wyszło. ;)

      Delete
    2. Dzięki :D Pewnie spróbuję :)

      Delete
  12. Ohoho, jakie śliczniusie :) Mi osobiście podoba się pomysł z wykonaniem czerwonego serca, w swoim "oryginalnym" kształcie, na białym tle :D Genialne !

    ReplyDelete
  13. Wszystko fajnie, ładnie naprawdę mi się podoba.. ale nie mogę zrozumieć co tam robi pistolet ?:D

    ReplyDelete
  14. Chyba, że mam jakieś dziwne przywidzenia i to nie jest pistolet?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To pistolet. W sumie nie wiem, takie luzne skojarzenie - miłość, trudne sprawy, zbrodnia z miłości albo w afekcie. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...